Konečně můžete zrcadlit svůj Mac na Apple Vision Pro s novými širokými a ultra širokými možnostmi. Aktualizovali jsme na nejnovější beta verzi, abychom ji mohli vyzkoušet.
Nové možnosti zrcadlení přicházejí jako součást visionOS 2.2, který byl nedávno spuštěn jako časná vývojářská beta. Aktualizovali jsme náš Apple Vision Pro – a náš MacBook Pro na macOS 15.2 – abychom to vyzkoušeli.
Tato aktualizace zatím není k dispozici veřejnosti, ale očekává se, že úplné vydání se bude shodovat s dalšími nadcházejícími verzemi společnosti Apple, které jsou plánovány na začátek prosince.
Jak používat ultraširoký displej na Apple Vision Pro
Začnete zrcadlit svůj Mac stejně jako předtím. Nasaďte si Vision Pro a podívejte se na displej svého Macu.
Mělo by se objevit malé tlačítko „Připojit“ ukotvené na místě. Vyberte jej a displej vašeho Macu zčerná, když se objeví zrcadlený displej.
Co se však nyní liší, je to, že je zde nový rozevírací seznam uprostřed nad zrcadleným displejem. Když jej vyberete, dá vám na výběr normální, široký a ultra široký.
Široký a ultraširoký jsou oba nové a poskytují vám mnohem více prostoru pro práci s obrazovkou.
Displej normální velikosti byl vždy neuvěřitelně stísněný a nové možnosti byly nezbytné pro produktivitu s Vision Pro.
Velikost displeje je samozřejmě měnitelná a můžete ji upravit tažením za pravý dolní roh. Uchopením tyče uprostřed ji můžete pohybovat kdekoli v prostoru, včetně nahoru a dolů, dopředu a dozadu.
Když jej od sebe oddálíte, displej se narovná, ale když je blízko vás, začne se zakřivovat. Křivka je úžasná a napodobuje křivku vyhrazeného ultraširokoúhlého displeje, jako je populární Odyssey G9.
Když je virtuálně umístěn zhruba na úrovni pracovní plochy, musíte trochu otočit hlavu, abyste se podívali na boky displeje, ale ne ve špatném slova smyslu. Občas to vypadalo, jako by byly ultra široké možnosti příliš široký.
Umístěním naší časové osy Final Cut Pro na ultraširokouhlý byl příliš mnoho prostoru. To platí zejména v případě, že používáte aplikace na celou obrazovku.
V macOS Sequoia je jedna užitečná změna, která poskytuje malou pomoc. Aplikace můžete přichytit na různá místa, jako jsou čtyři rohy nebo rozdělená obrazovka.
Apple říká, že použití ultraširokého je ekvivalentní dvěma 4K monitorům vedle sebe. Zkontrolujte systémové preference, má rozlišení 5120 x 1440, což je typické pro ultraširokoúhlé displeje.
A konečně, teď, když to používáme více, jsme začali oceňovat maskování klávesnic. Pokud používáte Apple Magic Keyboard, zobrazí se v jakémkoli prostředí, ve kterém se nacházíte.
To umožňuje vidět klávesy během psaní, i když jste ponořeni do kteréhokoli z mnoha prostředí.
Další vylepšení s visionOS 2.2
Nové ultraširoké a široké možnosti nejsou jedinými změnami v zrcadlení s visionOS 2.2. Zrcadlové obrazovky vypadají mnohem ostřeji, takže text je snáze čitelný.
Možná jsme to jen my, ale také nám to přijde ještě citlivější. Vylepšená odezva dělá hraní s tímto úžasným.
Jakoukoli hru pro Mac, kterou nyní můžete zrcadlit a hrát s bezdrátovým ovladačem, na masivní, ultraširoké obrazovce velikosti IMAX na povrchu Měsíce.
Navíc zvuk již neprochází reproduktory vašeho Macu. Místo toho přichází prostřednictvím reproduktorů Vision Pro, které je lépe slyšet.
Budeme muset počkat a uvidíme, zda se do vydání přidají nějaké další funkce.
Zdroj: appleinsider.com